Compania de transport SA Iugintertrans a început să activeze în domeniul Activității Economice Externe din anul 1992. Orice deplasare a mărfurilor prin frontiera de stat prevede vămuirea lor, adică punerea în aplicare a unui șir de proceduri speciale. În scopul de a optimiza costurile în timpul trecerii frontierelor de stat ale diferitelor țări, precum și în tranzit, SA Iugintertrans pentru stocul său rulant prevede declararea operațiunilor de tranzit cu ajutorul experților ai Departamentului vamal al întreprinderii pentru toate mărfurile prin țările Uniunii Europene, Turcia, Macedonia, Serbia, țările Uniunii Vamale, Ucraina și Belarus.

Partenerii noștri în vămuirea mărfurilor sunt: Transit Net SGS SRL Moldova, compania de asigurări “Арсеналъ” Federația Rusă, SRL “Укртрансагент”, care ne furnizează servicii de garanție a securității vamale a mărfurilor transportate.

De-a lungul anilor, noi am acumulat o bogată experiență de cooperare cu transportatorii și expeditorii, confruntîndu-ne cu diferite situații în țările CSI și în alte țări. În general, este dificil să fim surprinși de unele provocări sau probleme emergente: noi deja cu aceasta ne-am confruntat și, probabil, avem deja o soluție pregătită.

 Toți colaboratorii noștri posedă studii superioare, și cel mai important, experiența practică pe piața serviciilor în transport de mărfuri.

 Din anul 2013 SA Iugintertrans oferă servicii vamale de emitere a garanțiilor financiare și a declarațiilor vamale și altor transportatori în cadrul tranzitului de mărfuri pe teritoriul Uniunii Vamale.

În cadrul colaborării cu compania noastră veți beneficia de servicii de calitate, atenție deosebită la livrarea DVS., dacă va apărea necesitatea, atunci se va avertiza asupra potențialelor probleme, chiar dacă aceasta nu ține neapărat de serviciile oferite de noi.

 

5 934e548d94f4302a4a08432d70bed714 156443182_w640_h640_tamozhennye_us__ivom_roge

 

PERFECTAREA GARANȚIILOR PE TERITORIUL FEDERAȚIEI RUSE

Perfectarea garanției vamale în cadrul tranzitării mărfurilor pe teritoriul Federației Ruse, (Uniunii Vamale) constituie unul din serviciile de bază oferite clienților săi de către compania SA Iugintertrans. Serviciul de perfectare vamală a companiei de asigurări “Арсеналъ” Rusia oferă în regim non-stop specialistul vamal al companiei. La aplicarea online a clientului îi va fi suficient să trimită copiile documentelor (adresele electronice sunt indicate în cîmpul ‘‘Contacte’’).

Costul serviciului de perfectare a garanției tranzitării bunurilor depinde de o serie de indicatori:

  • cuantumul taxelor vamale și a impozitelor;
  • lungimea traseului mărfurilor de tranzit (mai puțin de 100 km va ieși mult mai ieftin);
  • cuantumul de CMR (foaia internațională de însoțire a autoturismului) și a codurilor bunurilor: o garanție aparte se perfectează pentru fiecare CMR, iar fiece cod următor, începînd de la al șaselea, se achită adăugător, în mărime de 1 euro. Pentru a micșora timpul de obținere a garanției de tranzitare a bunurilor, este necesar prealabil, înainte de aplicare, de a pregăti copiile tuturor documentelor de însoțire a mărfurilor (CMR, facturile și listele de ambalare). Aceasta va permite rapid de a efectua calculul mărimii taxelor vamale și a impozitelor pentru fiecare cod al mărfii conform Nomenclatorului Mărfurilor al Activității Economice Externe (NMAEE, ТН ВЭД).

Procedura de obținere a garanției pentru tranzitarea bunurilor nu este dificilă. Pentru aceasta clientului îi va fi destul:

  • să încheie un contract de serviciu cu SA Iugintertrans;
  • să trimită pe poșta electronică a specialistului vamal a companiei copiile electronice ale documentelor: CMR, factura, pașaportul tehnic al autoturismului și pașaportul șoferului. În caz dacă informația din documentele prezentate nu va fi de ajuns, vor fi necesare și alte documente, ceea ce se poate soluționa rapid prin telefon;
  • să indice în aplicația online: denumirile punctului de trecere vamală pentru traversarea frontierei Uniunii Vamale și a postului vamal de livrare a mărfii, data preconizată de sosire a mărfii de tranzit la frontieră, precum și numărul de telefon al conducătorului auto;
  • să achite serviciile SA Iugintertrans în corespundere cu suma indicată în contract.

Traversînd frontiera vamală a Federației Ruse conducătorului auto îi este de ajuns să prezinte inspectorului vamal numerele declarației electronice de tranzit și a garanției.

[collapse]

INFORMAREA PREALABILĂ A ORGANELOR DE FRONTIERĂ A UNIUNILOR VAMALĂ ȘI EUROPENE

Informarea prealabilă electronică este un aviz de tip prestabilit cu informația detaliată referitor la transportarea sau importul mărfurilor pe teritoriul Uniunii Vamale sau Europene, la utilizarea carnetului TIR, care se îndreaptă de către persoana autorizată în organele vamale.

Informarea prealabilă electronică (IPE) a organelor vamale referitor la mărfurile și mijloacele de transport, ce traversează frontiera vamală, este prevăzută de Legislația Vamală a țărilor corespunzătoare. Specialistul vamal SA Iugintertrans este gata să emită declarația electronică prealabilă pentru ca mărfurile DVS. să parcurgă frontiera cît mai rapid.

Avantajele informării prealabile sunt:
• micșorarea timpului de îndeplinire la punctul de trecere
• reducerea pînă la minimum a formalităților vamale
• posibilitatea livrării mărfurilor în cel mai scurt timp
Pentru obținerea serviciului informării prealabile electronice (IPE) este necesar nu mai târziu de 3 ore înainte de sosirea mijlocului de transport și a mărfii în punctul de trecere de a prezenta pachetul complet de documente de transport reprezentantului companiei noastre.

Documentele necesare pentru procurarea IPE sunt:
• CMR;
• factura;
• copia carnetului TIR;
• certificatul de înmatriculare a vehiculului;
• pașaportul șoferului;
• lista de ambalare (în caz de existență);
• informația referitoare la punctul de intrare pe teritoriul Uniunii Europene sau Vamale și punctul de  vămuire.

[collapse]